Звернення до відділів державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет
За останні століття наша держава змінювалася неодноразово, змінювалися влада, ставлення до неї людей, проте життя продовжувалося – люди народжувалися, одружувалися, помирали, а значить і потреба у «літописцях» не зникала ніколи. Спочатку реєстрація актів цивільного стану здійснювалася шляхом запису цих подій до церковних метричних книг. Потім, з запровадженням радянською владою системи відділів запису актів громадянського стану, реєстрація актів цивільного стану була переведена до сфери відання держави.
А що ж сьогодні? В епоху глобалізації та сучасних технологій органи державної влади не можуть залишатися осторонь. Для повної та всебічної реалізації громадянами їх прав, державна влада має реагувати на плин часу та зміни у поведінці та звичках населення.
Так, громадяни можуть, не виходячи з дому, здійснити запис на прийом до будь-якого територіального відділу ДРАЦС, подати заяву про державну реєстрацію актів цивільного стану або задати питання співробітникам відділів ДРАЦС. При цьому громадяни можуть скористатися сервісом веб-порталу у сфері державної реєстрації актів цивільного стану.
Метою запровадження цього сервісу насамперед є оптимізація процедури подачі громадянами заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, запобігання проявам корупційних діянь, забезпечення доступності адміністративних послуг, які надаються відділами державної реєстрації актів цивільного стану, а також створення сприятливих умов для їх отримання, зменшення черг у цих відділах.
Кожен громадянин нашої держави, який має доступ до мережі Інтернет, є користувачем банківських Інтернет-послуг та/або має власний ЕЦП, може вільно користуватися такими послугами.
Завдяки реалізації цього проекту громадяни мають можливість:
– подати заяву у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, не виходячи з дому;
– оплатити з використанням платіжних систем у режимі он-лайн послуги відділів державної реєстрації актів цивільного стану;
– здійснити попередній запис на відвідування відділу державної реєстрації актів цивільного стану із зазначенням зручних для громадян дати та часу;
– отримати консультації працівників відділів державної реєстрації актів цивільного стану за результатами розгляду надісланих через веб-портал заяв або звернень.
Спілкування між органом ДРАЦС та заявником відбуватиметься шляхом листування електронною поштою. Після взяття в роботу кожного окремого звернення співробітниками відділу ДРАЦС перевіряється можливість його опрацювання. При цьому, у разі потреби до усіх заяв та звернень можна додавати документи, що необхідні для отримання кожної окремої послуги у вигляді сканкопій.
Кожне звернення розглядається окремо та індивідуально в залежності від потреби кожного громадянина.
Для отримання будь-яких консультацій ви можете звертатися за телефоном до відділу: 068 388 07 08.