ГТЦ – 55 років!
В січні цього року гірничо-транспорному цеху гірничого департаменту ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» виповнилося 55 років. І в ПО ПМГУ підприємства потурбувалися про те, щоб з нагоди такої святкової дати в житті рідного цеху працівники ГТЦ могли відчути себе справжніми іменинниками.
«Дякуємо Президії профспілкової первинки підприємства, що підтримали клопотання нашого цехкому про заохочення 17-ти працівників ГТЦ, спілчан ПМГУ, у зв’язку з 55-річчям цеху, - відзначив голова цехкому ПМГУ ГТЦ Артур Градовий.
Таким чином, семеро працівників цеху за високий професіоналізм в роботі та активну участь у профспілковому житті були нагороджені грамотами ПО ПМГУ ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» з виплатою грошових премій. Зокрема, такої почесної відзнаки були удостоєні водії Іван Куценко, Віктор Ширпал та Юрій Бруснік, начальник відділу Андрій Жежер, та троє ветеранів цеху, які приєдналися до його колективу ще 30 з лишком, а то й всі 40 років тому. Це – слюсар з ремонту КТЗ Валерій Лялюшко, оператор заправних станцій Нелля Бука та диспетчер (змінний) Тетяна Човнар.
Ще десятеро колег цих найдостойніших працівників отримали від Профспілки подарункові картки Національної мережі торговельних центрів «Епіцентр».
Врочиста церемонія вручення працівникам ГТЦ профспілкових відзнак пройшла в цеху в середу, 24-го січня. Її провели начальник ГТЦ Ігор Савченко та голова профкому ПМГУ гірничого департаменту Віталій Торчило, тепло привітавши колектив цеху зі святковою датою та побажавши всім його представникам усього найкращого.
Під час візиту до ГТЦ було цікаво дізнатися, що його колектив, попри всі складнощі нинішнього часу, має серйозний привід пишатися тим, як оновлюється автомобільний парк цеху, якими зразками сучасної техніки він поповнюється.
Так, восени минулого року ми повідомляли про введення в експлуатацію в ГТЦ чотирьох нових потужних 136-тонних самоскидів «Caterpillar».
А нещодавно за активної участі ПО ПМГУ на підприємстві подбали про те, щоб зробити більш комфортними та надійними пасажирські перевезення, які здійснюються транспортом ГТЦ. Для цього придбали нову вахтовку на базі автомобіля «Renault» («Рено»), яку зараз використовують, щоб підвозити до віддалених робочих місць та забирати звідти після відпрацьованих змін гірників, зайнятих роботою в кар’єрах.
«Вахтовка розрахована на перевезення 28 пасажирів. – розповів її водій Леонід Зорілий, - вона має просторий салон зі зручними сидіннями. Я вже десь з місяць перевожу нею людей, і чув від своїх пасажирів тільки добрі відгуки. Всі задоволені, що за будь-якої погоди за вікном, як би морозно там не було, а в салоні у нас завжди тепло. Це – завдяки тому, що салон обладнаний автономним обігрівом, здатним працювати в двох режимах. Якщо не дуже холодно – то вистачає роботи однієї нагрівальної печі, але за потреби можна включити і ще одну, бо загалом їх дві.
Влітку, коли буде спекотно, можна буде підтримувати комфортну температуру в салоні за допомогою кондиціонеру, є також вентиляція. Хоча кузов автомобіля і не повинен сильно нагріватися від сонця, бо зроблений він з полімерних матеріалів.
Таким чином, він ще й має бути стійким щодо корозії, тобто повинен служити довго без зносу. Хочу ще відзначити, що пасажирам під час поїздки легко підтримувати зв’язок з водієм: для цього в салоні є переговорний пристрій.
Кабіна водія теж обладнана на сучасному рівні. Можна регулювати під себе сидіння: його м`якість, жорсткість, кут нахилу спинки, є обігрів скла, рація для зв’язку з диспетчерською службою цеху та всього підприємства. Щоб підвищити безпеку руху, автомобіль обладнаний двома відеокамерами, спереду та ззаду, для кращого стеження за дорогою.
Я вже не перший рік працюю в ГТЦ, раніше їздив на вахтовому автомобілі на базі «КамАЗу». То теж була непогана машина. Але з нинішньою вона не витримує ніяких порівнянь і щодо сервісу для пасажирів, і щодо умов праці водія. Тож хочу побажати всім колегам, щоб вони могли працювати на такій сучасній техніці, що відповідає дуже високим стандартам відносно комфортності, надійності та безпеки».